• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny
    • Artykuły naukowe (WMFT)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny
    • Artykuły naukowe (WMFT)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Wyniki badań nad zainteresowaniem uczniów szkolnymi przedmiotami nauczania

    Thumbnail
    View/Open
    Wyniki badań nad zainteresowaniem... (1.541Mb)
    Author:
    Błasiak, Władysław
    Godlewska, Małgorzata
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1994, Z. 162, Prace Socjologiczne 2, s. 127-147
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
    Date: 1994
    Metadata
    Show full item record
    Description:
    Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
    URI
    http://hdl.handle.net/11716/7728
    Collections
    • Artykuły naukowe (WMFT)
    • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Socjologiczne

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.