• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Historia i restrukturyzacja londyńskiego Docklandu

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Historia i restrukturyzacja... (558.6KB)
Autor:
Bąk, Krzysztof
Lewik, Piotr
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1994, Z. 170, Prace Geograficzne 15, s. 151-158
Język: pl
Data: 1994
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Dockland, the oldest part of London harbour was being dynamically developed till the World War П. From the end of 1960's, because of economic and technical reasons its decline has begun. Last docks were closed in 1981. First plans of changing their functions were prepared in 1976 and in 1981 special corporation (LDDC) was set up. Governmental investments into technical infrastructure encouraged private investors. The process of dock closing caused rapid increase of unemployment. Qualification changing of former dock workers is very difficult because of high requirements of new labour market so the school profile had to be directed into the required needs. In the years 1981 - 1996 population of Dockland will be doubled. It is necessary to build 30 000 of housings among which 1 500 communal ones. Old houses are repaired and former harbour stores are adapted for housing needs. Communication problems were solved by overhead light railway, city airport and main roads and by river buses. Special barrier was built on the Thames to protect the city against the floods.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7862
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Geograficzne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image