Show simple item record

dc.contributor.authorJasionowicz, Stanisławpl_PL
dc.date.accessioned2020-10-05T16:08:33Z
dc.date.available2020-10-05T16:08:33Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1997, Z. 188, Prace Romanistyczne 5, s. 27-33pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8189
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.titleLecture sans interprétation? Réception des poèmes haiku comme modèle de la „lecture idéale”fr_FR
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record