Ambient jako nowy język marketingowej komunikacji i oryginalne wykorzystanie przestrzeni miejskiej
Oglądaj/Otwórz
Autor:
Wojciechowski, Łukasz
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 169, Studia Poetica 2 (2014), s. [134]-146
Język: pl
Słowa kluczowe:
ambientguerilla marketing
city
scenography
communication
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
Ambient marketing is one of the tools that belong to the so-called guerrilla marketing. It is
a reaction to the rejection of classical types of marketing with their forms of persuasion. It
aims at creating a new form of communication and a dialogue that often takes place in the
urban areas. It achieves these goals by using the natural scenery of the city and integrating
it within the creation of original, unique, and interactive objects and new communication
situations.