Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGuillén, Belén Artuñedopl_PL
dc.date.accessioned2020-10-11T12:59:15Z
dc.date.available2020-10-11T12:59:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationAnnales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 49, Studia Romanica 3 (2008), s. [114]-125pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8475
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractPrzedstawiony artykuł mieści się w obszarze dydaktyki literatury, a ściślej, tekstu literackiego jako materiału dydaktycznego w nauczaniu języka obcego, przy założeniu, że praca z nim i ‘na nim’, poza nabywaniem kompetencji językowych i kulturowych, służyć powinna doskonaleniu kompetencji czytelniczych. Autorka formułuje cały szereg postulatów metodologicznych, podejmuje krytykę dotychczas stosowanych, tradycyjnych metod nauczania języka przy zastosowaniu tekstów literackich.pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.titleLe texte littéraire en classe de français langue étrangèrefr_FR
dc.title.alternativeWykorzystanie tekstów literackich w nauczaniu języka francuskiegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord