• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2008, Studia Paedagogica 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2008, Studia Paedagogica 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wartości jako wyznaczniki sensu życia współczesnego człowieka

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wartości jako wyznaczniki... (671.5KB)
Autor:
de Tchorzewski, Andrzej M.
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 50, Studia Paedagogica 1 (2008), s. [53]-60
Język: pl
Data: 2008
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Questioning the sense and senselessness of life is inherent to and unavoidable for any human being. Yet what has already been said on the sense of reality and the sense of human existence is gradually losing its force. As Albert Schweitzer said, the modern man lives in an atmosphere of a bazaar of values and ideas. It becomes a danger in a situation when man has more and more influence on the shape of the world. Although individuals gradually get to know more about themselves, there are still vast areas of shortage in self-knowledge. Such a situation does not facilitate the search for sense of life and existence. The foundation for establishing the sense of life is a system of values. The constituents of its structure, as described in the article, are truth, good, and freedom. Experiencing truth, good, and freedom is a prerequisite to a proper construction of one’s life and one’s sense of existence in an increasingly complicated world.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8487
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2008, Studia Paedagogica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image