• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Współczesne sposoby wspierania rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Współczesne sposoby... (232.6KB)
Autor:
Kopyść-Woskowicz, Agnieszka
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 172, Studia Paedagogica 4 (2015), s. [13]-19
Język: pl
Słowa kluczowe:
development
teaching methods
educational needs
existential needs
cognitive functions development
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
tutoring
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article entitled Modern ways of supporting children and adolescents with special educational needs is an encouragement to reflect on the methods that should be used to improve the psychophysical and emotional condition of children and adolescents who do not have fully developed their perception skills. The analysis of individual methods allows the pedagogue, teacher, and parents to gather knowledge on how the process of rehabilitation is being conducted and on what stages the development of children takes place. Each of the described methods has a set of specified schematics, thanks to which the choice of suitable exercise for the needs of a properly diagnosed child enables the creation of social competences for it to exist in the society in the future.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8555
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image