• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Artykuły naukowe (WGB)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Forms of Knowledge Popularization at Universities

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Forms of Knowledge... (413.2KB)
Autor:
Semla, Magdalena
Batoryna, Marta
Potyrała, Katarzyna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 174, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 4 (2014), s. [126]-131
Język: en
Słowa kluczowe:
popularization
university
knowledge
science
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The popularization of knowledge is a process aiming at propagating and disseminating learning in an approachable, interesting and intriguing way. The main role of popularization is first of all to make a person interested of a particular brand of science and formulate an appropriate attitude towards nature and environment. The key part in this process is played by universities. Both scientists and students engaged in the promotion of learning are the important factor in propagating knowledge. There are many ways of disseminating science, such as science festivals, the Day Open at Universities or student camps. The main purpose of those events is the popularization of both learning and the profession of scientist as such. The participants have a chance to become familiar with some new, interesting facts as well as to cultivate the already existing ones. In this way they have a chance to feel like scientists themselves.
URI
http://hdl.handle.net/11716/8754
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 4
  • Artykuły naukowe (WGB)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image