Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGorczyński, Maciejpl_PL
dc.date.accessioned2020-10-19T09:04:31Z
dc.date.available2020-10-19T09:04:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 239, Studia Poetica 5 (2017), s. [37]-47pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8791
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractIn this paper author considers the question, how literary canon is created and used in education. The answer is based on four points which are: 1) history of the nation, 2) identity of the reader – canon’s receiver, 3) rules of literature’s theory and 4) authority of the educational institutions and the people involved.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjecttheoryen_EN
dc.subjectruleen_EN
dc.subjectidentityen_EN
dc.subjecteducationen_EN
dc.subjectcanonen_EN
dc.subjectauthorityen_EN
dc.subjectnationen_EN
dc.titleKanon szkolny i akademickipl_PL
dc.title.alternativeSchool and academic canonen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

No Thumbnail [100%x80]

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord