• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozwijanie twórczości technicznej uczniów klas 4–6 szkoły podstawowej w świetle podstawy programowej zajęć technicznych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Rozwijanie twórczości technicznej... (304.6KB)
Autor:
Depešová, Jana
Kiełbasa, Marzena
Noga, Henryk
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 158, Studia Technica 7 (2014), s. [3]-12
Język: pl
Słowa kluczowe:
creativity
technical creativity
core curriculum
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Due to the dynamic technology development, technical creativity is currently a desirable quality. Technical creativity is defined as the act of thinking and acting, based on technical knowledge and skills, which results in a technical creative product. Pupils’ technical creativity development depends on the organization of the educational process, especially on teachers’ technical knowledge and skills, their methodological skills, knowledge of the core curriculum (and awareness of the right to go beyond it while working with pupils with special educational needs and diverse abilities), the ability to identify pupils’ technical creativity, the ability to use the methods and forms of teaching, as well as the ability to cooperate with other teachers and institutions that may assist in the learning process.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9413
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2014, Studia Technica 7
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image