dc.contributor.author | Depešová, Jana | pl_PL |
dc.contributor.author | Knych, Aleksandra | pl_PL |
dc.contributor.author | Noga, Henryk | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-11-22T10:45:42Z | |
dc.date.available | 2020-11-22T10:45:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 158, Studia Technica 7 (2014), s. [13]-19 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/9414 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | Everyone has a substantial creative ability. It can be boosted by suitable exercises and
stimulating factors. Children’s creativity is different from adults’. Technical creativity
manifests itself in thinking, acting and technical knowledge. Developing creativity, also the
technical one, is an important task of modern school. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | creativity | en_EN |
dc.subject | technical creativity | en_EN |
dc.subject | basis of school principles | en_EN |
dc.title | Wspieranie rozwoju ucznia poprzez kształtowanie twórczości technicznej podstawowym zadaniem współczesnej szkoły | pl_PL |
dc.title.alternative | Enhancing Student Development through Boosting Technical Creativity as an Important School Task | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |