dc.contributor.author | Guzik, Barbara | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T08:59:49Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T08:59:49Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 67, Studia Historicolitteraria 9 (2009), s. [64]-73 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/9674 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The article presents an analysis of reading strategies employed by gymnasium pupils (lower secondary school) and students of the Polish Philology of the Pedagogical University of Krakow. Readers’ interest was evoked by the literary debut of M. Łoziński, Reisefieber, which won the second award of the Kościelscy Fund in 2006. The aim of the article is to show the similarities and differences in the reception of modern literature at two levels of education. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Strategie czytelnicze na dwóch poziomach kształcenia | pl_PL |
dc.title.alternative | Reading strategies on two levels of reading | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |