Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGuzik, Barbarapl_PL
dc.date.accessioned2020-12-03T08:59:49Z
dc.date.available2020-12-03T08:59:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 67, Studia Historicolitteraria 9 (2009), s. [64]-73pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/9674
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article presents an analysis of reading strategies employed by gymnasium pupils (lower secondary school) and students of the Polish Philology of the Pedagogical University of Krakow. Readers’ interest was evoked by the literary debut of M. Łoziński, Reisefieber, which won the second award of the Kościelscy Fund in 2006. The aim of the article is to show the similarities and differences in the reception of modern literature at two levels of education.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleStrategie czytelnicze na dwóch poziomach kształceniapl_PL
dc.title.alternativeReading strategies on two levels of readingen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord