Search
Now showing items 1-6 of 6
Educational aspects of children’s plays
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Kompetencje audiowizualne dzieci postulowane przez przekaz a poziom i zakres jego rozumienia
(2019)
Dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym oraz ich opiekunowie tworzą w Polsce
i na świecie potężną grupę konsumentów mediów oraz powiązanych z nimi produktów (np.
gadżety, zabawki, produkty spożywcze, kosmetyki ...
Uczeń, widz, współtwórca – wartości edukacyjne tańca i dziedzictwa teatru baletowego w kształceniu dzieci i młodzieży
(2019)
Spotkanie ze sztuką tańca pozwala dzieciom na zapoznanie się ze spektrum wartości wykraczających
poza obszar przypisany do zawodu tancerza. Absolutna harmonia między umysłem
i ciałem, leżąca u podstaw tańca, wynika z ...
Spotkania. Współpraca Michała Borczucha z dziećmi oraz osobami niepełnosprawnymi
(2019)
Zuzanna Berendt w swoim artykule omawia trzy spektakle zrealizowane przez reżysera
Michała Borczucha we współpracy z dziećmi i osobami niepełnosprawnymi: Lepiej tam nie
idź (2013), Zostań, zostań (2015), Paradiso (2014). ...
Kompetencje medialne i cyfrowe dzieci w wieku 3–16 lat. W stronę medioznawstwa stosowanego
(2022)
Celem artykułu jest ukazanie roli medioznawstwa stosowanego w projektowaniu i wdrażania działań edukacyjnych
związanych z rozwijaniem kompetencji medialnych i cyfrowych u dzieci w wieku 3–16 lat. Badanie strategii ...
Od wyzwolenia do zniewolenia. Krakowianie lat 1945–1947
(2013)
The years 1944/45–1947 are the key turning points in the history of Cracow. 1945 is the year of
liberation from the Nazi occupation, and as such is related to the dreams of independent Poland. The
city was not destroyed ...