• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Historicolitteraria
  • 2020, Studia Historicolitteraria 20
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Historicolitteraria
  • 2020, Studia Historicolitteraria 20
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Potencjał błędu. Bat Country on LCD Leszka Onaka w mash‑upowym dialogu z Trenem I Jana Kochanowskiego

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Potencjał błędu... (704.4KB)
Autor:
Bodzioch-Bryła, Bogusława
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 312, Studia Historicolitteraria 20 (2020), s. [248]-262
Język: pl
Słowa kluczowe:
Leszek Onak
Jan Kochanowski
remiks
mash‑up
e‑poezja
Leszek Onak
Jan Kochanowski
remiks
mash‑up
e‑poetry
Data: 2020
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The text focuses on the analysis and interpretation of the poem Bat Country on LCD by Leszek Onak, which is a new media, subversive processing of Lament 1 – one of the threnodies by Jan Kochanowski, the work which is well‑ established in the literary tradition. Due to the processes mentioned above, Kochanowski’s poem has been subject to a rapid and radical generative transformation. The authors emphasise that the work of Onak differs significantly from the previous artistic acts of Kochanowski’s followers because Onak grounds his creative strategy in the references to the sphere of new technologies, hybridisation processes, the programming language and, first of all, he uses the subversive remix and mash‑up strategies, which results in a radical change of both, the situation of artistic communication and the reception behaviours.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10119
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2020, Studia Historicolitteraria 20

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image