Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNoga, Henrykpl_PL
dc.contributor.authorNesterak, Tomaszpl_PL
dc.contributor.authorVargová, Máriapl_PL
dc.date.accessioned2021-01-26T15:56:33Z
dc.date.available2021-01-26T15:56:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 180, Studia Technica 8 (2015), s. [107]-111pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10236
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractChildren have different innate abilities, tendencies and drives that are used when gaining new experiences and learning about the surrounding world. Learning leads to the behaviour changes. Experiences of the individual condition their learning. Intelligence, memory, structure and organization of information are important elements that help gain new knowledge and skills. Successful learning also depends on psychophysical conditions of an individual.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjecteducationen_EN
dc.subjectlearningen_EN
dc.subjectmemoryen_EN
dc.subjectchilden_EN
dc.titleChildren’s Memory and Learning Processen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord