• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Labor et Educatio
  • Labor et Educatio ; Nr 7/2019
  • Search
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Labor et Educatio
  • Labor et Educatio ; Nr 7/2019
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Edmodoing the Concept Attainment in Mathematics and Pedagogy: A Participant Observation Exploratory Study 

Kanvaria, Vinod Kumar (2019)
This paper is an attempt to gain insight into the use and application of Edmodo (an Information and Communication Technologies -ICT- platform) in facilitating learning and pedagogy of mathematics in general and concept ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Kanvaria, Vinod Kumar (1)
SubjectConcept Attainment (1)Edmodo (1)Edmodoing (1)matematyka (1)Mathematics (1)osiągnięcia koncepcyjne (1)pedagogika (1)Pedagogy (1)... View MoreDate Issued
2019 (1)
Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image