• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Artykuły naukowe (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Specyfika funkcji zawodowych nauczycieli w procesie stosowania technicznych środków nauczania

Thumbnail
View/Open
Specyfika funkcji zawodowych... (259.9Kb)
Author:
Depešová, Jana
Vargová, Mária
Noga, Henryk
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 74, Studia Technica 3 (2010), s. [10]-15
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2010
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
The features which a good teacher-educator should have and which allow him/ her to have any educational influence over pupils have been the matter of consideration for many years. For a long time scholars have tried to define the characteristics of a good teacher. It has turned out that the work of a special needs teacher does not differ much from the work of a teacher in a regular school. He/ she should have the same range of characteristics as a teacher who works with a child following a regular pattern of development. However, those teachers who work with deaf or hearing-impaired children should be additionally equipped with the so called auditory education. That is why, when describing the features of a teacher for deaf and hearing-impaired children, one should define the functions of a teacher as such, as well as the specific functions of a special needs teacher.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10512
Collections
  • 2010, Studia Technica 3
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image