Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMastalerz, Elżbietapl_PL
dc.date.accessioned2021-02-20T11:59:29Z
dc.date.available2021-02-20T11:59:29Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 74, Studia Technica 3 (2010), s. [119]-123pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10524
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractAnalyzing materials from her research and information gathered from ETI students, about current and planned workplace and opinions on finished course of studies, the author shows expectations and possibilities of employment for such engineers. Strong advantages of ETI studies, pointed out by its’ students, may aid in choosing path of education for the readers, as well as motivate ETI freshmen to study hard, and remind all academic teachers to revise education programs, allowing maximum compatiblity with student’s own interests and job market needs.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titlePreferencje zawodowe słuchaczy kończących studia w Instytucie Techniki Akademii Pedagogicznejpl_PL
dc.title.alternativeProfessional preferences of to-be graduates in Technical Institute of Pedagogical Academy in Krakowen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord