• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Samodzielność osób z niepełnosprawnością w Internecie

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Samodzielność osób... (361.2KB)
Autor:
Zielińska, Jolanta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 184, Studia Paedagogica 5 (2015), s. [4]-16
Język: pl
Słowa kluczowe:
autonomy
Internet
disability
communication
information
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article describes the issue of adapting the Internet to the needs and requirements of people with disabilities, in the context of the conclusions of WCAG – Web Content Accessibility Guidelines version 2.0, which means the rules for designing websites adapted to the needs of disabled people. On this basis difficulties in using the Internet by people with disabilities were presented. The problem of autonomous use of the Internet by people with intellectual, motoric and sensory disabilities was analyzed, presenting concrete solutions lowering the limitations in these areas. The article includes a reference to i.a. the results of the study entitled "People with disabilities in the Internet", conducted by the order of PFRON within the "INFOSTRAT – research for a friendly administration" project, as well as other studies done in relation to people with intellectual, motoric and sensory disability.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10589
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 5
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image