Samodzielność dziecka z wadą słuchu i jego słyszącego rodzeństwa
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Rożek, Aleksandra
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 184, Studia Paedagogica 5 (2015), s. [17]-25
Język: pl
Słowa kluczowe:
autonomyhearing impediment
child
siblings
family
student
development
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
The article brings closer the specifics of gaining autonomy by a child with hearing impediment
on the individual development levels. It underlines the role of a family and educational
facilities in bolstering this process of gaining autonomy. Furthermore, the article touches
upon the issue of gaining autonomy by the hearing siblings of a child with hearing defect.