Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMikrut, Adampl_PL
dc.date.accessioned2021-02-27T14:14:22Z
dc.date.available2021-02-27T14:14:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 184, Studia Paedagogica 5 (2015), s. [44]-66pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10593
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article is a report on the own research regarding social adaptation to school conditions of students with light intellectual disability and the connection of this adaptation to their aggression.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectsocial adaptationen_EN
dc.subjectaggressionen_EN
dc.subjectintellectual disabilityen_EN
dc.titlePrzystosowanie społeczne do warunków szkoły a agresja uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualnąpl_PL
dc.title.alternativeSocial adaptation to school conditions and aggression of students with light intellectual disabilityen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord