• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sytuacja nie(do)słyszących studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, jako wymiar wsparcia i autonomii

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Sytuacja nie(do)słyszących... (309.9KB)
Autor:
Jakoniuk-Diallo, Anna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 184, Studia Paedagogica 5 (2015), s. [119]-129
Język: pl
Słowa kluczowe:
person with hearing impediment
deaf and hearing impaired students
quality of support given to students with disabilities
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Deaf and hearing impaired students are the most numerous group of people with disability, studying at all levels and all specialities at the AMU. The quality of support provided to them in this matter appears to be, despite the efforts of the University authorities, still not enough. This can be seen in both the results of an audit, and studies realised on individual faculties. One of such faculties is the Faculty of Educational Sciences, a place most commonly picked by people with hearing impediment. Despite their preferences, the students themselves point to the barriers in the learning process, as well as the important, in their opinion, required support fields, which is the subject of the study described in this work.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10597
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Paedagogica 5

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image