• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 5
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2015, Studia Paedagogica 5
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sytuacja nie(do)słyszących studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, jako wymiar wsparcia i autonomii

Thumbnail
View/Open
Sytuacja nie(do)słyszących... (309.9Kb)
Author:
Jakoniuk-Diallo, Anna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 184, Studia Paedagogica 5 (2015), s. [119]-129
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
person with hearing impediment
deaf and hearing impaired students
quality of support given to students with disabilities
Date: 2015
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
Deaf and hearing impaired students are the most numerous group of people with disability, studying at all levels and all specialities at the AMU. The quality of support provided to them in this matter appears to be, despite the efforts of the University authorities, still not enough. This can be seen in both the results of an audit, and studies realised on individual faculties. One of such faculties is the Faculty of Educational Sciences, a place most commonly picked by people with hearing impediment. Despite their preferences, the students themselves point to the barriers in the learning process, as well as the important, in their opinion, required support fields, which is the subject of the study described in this work.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10597
Collections
  • 2015, Studia Paedagogica 5

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image