• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2016, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2016, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sensory preferences of dyslectic students and relevant teaching methods (the case of foreign language learning)

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Sensory preferences... (519.2KB)
Autor:
Klapa, Julia
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 215, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6 (2016), s. [180]-192
Język: en
Słowa kluczowe:
dyslexia in foreign languages learning
sensory preferences
teaching methods
multisensory teaching
learning strategy
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The study contains a description of the dyslectic student’s difficulties occurring in learning foreign languages, that overlap on the symptoms of dyslexia diagnosed in earlier stages of education. As an adult, the student trained a number of foreign language learning strategies and also how to cope with difficulties. The analysis carried out during the research indicates his sensory learning preferences and the used strategies (not always in line with the preferences). This is the basis for proposing changes in the organization of the learning process and student’s work.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10712
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image