• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rodzice wobec diagnozy dziecka niesłyszącego

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Rodzice wobec diagnozy... (347.1KB)
Autor:
Plutecka, Katarzyna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [14]-21
Język: pl
Słowa kluczowe:
diagnosis
parents
deafness
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
In the article the author deals with the problem of diagnosing a deaf child. The main purpose of this article is to present parents’ reactions to the diagnosis of child's hearing impairmenL The author emphasizes that the diagnosis causes strong, negative emotional reactions in parents and can be a source of parental stress. At the same time, it is an early and ąuickly established diagnosis that decides about parents’ acceptance of hearing impairment of their child. In addition, it should be noted that the adaptability of each family is varied and depends on many factors. In the finał part of the article, the author refers to the universal principles of behavior of specialists when telling the parents about the diagnoses of child development disorders.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10764
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia Paedagogica 7
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image