Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSiedlaczek-Szwed, Aleksandrapl_PL
dc.contributor.authorJałowiecka-Frania, Agatapl_PL
dc.date.accessioned2021-04-17T08:21:25Z
dc.date.available2021-04-17T08:21:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [22]-27pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10765
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article presents issues connected with intentional, systematic and comprehensive stimulation of language development in children. The authors emphasise the importance of parental role in the process. They claim it is necessary that parents are provided with specialist support from doctors, psychologists, teachers, and speech therapists.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectearly interventionen_EN
dc.subjectearly support of language developmenten_EN
dc.subjectholistic stimulation of language developmenten_EN
dc.subjectstimulationen_EN
dc.titleWielodyscyplinarny model stymulowania rozwoju językowego dzieckapl_PL
dc.title.alternativeMultidisciplinary Model of Stimulating Language Development of a Childen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord