dc.contributor.author | Siedlaczek-Szwed, Aleksandra | pl_PL |
dc.contributor.author | Jałowiecka-Frania, Agata | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-04-17T08:21:25Z | |
dc.date.available | 2021-04-17T08:21:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [22]-27 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10765 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The article presents issues connected with intentional, systematic and comprehensive stimulation of language development in children. The authors emphasise the importance of parental role in the process. They claim it is necessary that parents are provided with specialist support from doctors, psychologists, teachers, and speech therapists. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | early intervention | en_EN |
dc.subject | early support of language development | en_EN |
dc.subject | holistic stimulation of language development | en_EN |
dc.subject | stimulation | en_EN |
dc.title | Wielodyscyplinarny model stymulowania rozwoju językowego dziecka | pl_PL |
dc.title.alternative | Multidisciplinary Model of Stimulating Language Development of a Child | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |