• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2016, Studia Paedagogica 7
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2016, Studia Paedagogica 7
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wielodyscyplinarny model stymulowania rozwoju językowego dziecka

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wielodyscyplinarny model... (266.4KB)
Autor:
Siedlaczek-Szwed, Aleksandra
Jałowiecka-Frania, Agata
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [22]-27
Język: pl
Słowa kluczowe:
early intervention
early support of language development
holistic stimulation of language development
stimulation
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article presents issues connected with intentional, systematic and comprehensive stimulation of language development in children. The authors emphasise the importance of parental role in the process. They claim it is necessary that parents are provided with specialist support from doctors, psychologists, teachers, and speech therapists.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10765
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia Paedagogica 7

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image