Wielodyscyplinarny model stymulowania rozwoju językowego dziecka
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Siedlaczek-Szwed, Aleksandra
Jałowiecka-Frania, Agata
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [22]-27
Język: pl
Słowa kluczowe:
early interventionearly support of language development
holistic stimulation of language development
stimulation
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
The article presents issues connected with intentional, systematic and comprehensive stimulation of language development in children. The authors emphasise the importance of parental role in the process. They claim it is necessary that parents are provided with specialist support from doctors, psychologists, teachers, and speech therapists.