Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZielińska, Jolantapl_PL
dc.date.accessioned2021-04-17T08:39:49Z
dc.date.available2021-04-17T08:39:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [60]-67pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10769
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThis paper deals with the process of learning and memory development in children with repair impairments, relative to information processing and storage theories. The presented research clearly shows that applying algorithmic thinking by familiarizing this group of children with computers can help bridge educational gaps caused by hearing disorders. The paper covers the theoretical basis of the problem, as well as the course and most important results of an empirical study devoted to analyzing the presented issues.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjectcomputeren_EN
dc.subjecthearing lossen_EN
dc.subjectinformationen_EN
dc.titleApplying Algorithmic Reasoning in Education of Deaf Childrenen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord