Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLichtańska, Katarzynapl_PL
dc.date.accessioned2021-04-17T09:08:27Z
dc.date.available2021-04-17T09:08:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [121]-127pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10775
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe new approach to special pedagogy is related to modern neurobiology fmdings and reports on innovation in education and technology. Designing of therapeutic interactions is currently supported by brain research and Sciences saying about neurobiological basis of leaming, mental development and revalidation. The author discusses issues connected with the dialogue of special pedagogy with neurosciences and their application in the practice of revalidation.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectrevalidationen_EN
dc.subjectmodern technologiesen_EN
dc.subjectneurodidacticsen_EN
dc.subjectneuroplasticityen_EN
dc.titleOddziaływania rewalidacyjne w świetle badań neurobiologicznychpl_PL
dc.title.alternativeRehabilitation in the Light of Neurobiology Studiesen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord