• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2016, Studia Paedagogica 7
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2016, Studia Paedagogica 7
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prawo możliwości - możliwości w prawie. Regulacje normatywne i praktyka dotycząca terapii oraz nauczania dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Prawo możliwości... (279.7KB)
Autor:
Jagodzińska, Diana
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [135]-141
Język: pl
Słowa kluczowe:
psycho-pedagogical help
legał acts
rulings
special educational needs
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
This article is a part of the research into the interpretation of legał texts and the conseąuences of their shape for the reception of the norms contained therein. The author presents Polish legał regulations concerning the provision of psycho-pedagogical assistance to pupils with special educational needs at school. Then she briefly outlines the essence and principles of the school's support for this group of pupils, and highlights the main problems that legał regulations create in teaching practice. To this end, the manner of interpreting legał regulations concerning pupils with special educational needs in the selected Supreme Administraturę Court ruling issued on a dispute between parents and educational institutions is presented. The article ends with postulates useful for school education.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10777
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia Paedagogica 7

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image