• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Monografie / Rozdziały (WH)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Monografie / Rozdziały (WH)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Źródła polskiej kultury strategicznej. Analiza problemu

Thumbnail
View/Open
Źródła polskiej kultury... (206.2Kb)
Author:
Kłaczyński, Robert
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Bezpieczeństwo RP. Wczoraj i dziś. Studia z zakresu bezpieczeństwa państwa / redakcja naukowa Michał Śliwa, Andrzej Żebrowski, Robert Kłaczyński. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2014. - S. 229-[241]
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2014
Metadata
Show full item record
Abstract
This article presents the role played by the strategic culture in shaping state security, in the context of both internal and external activities. The conducted problem analysis, aimed at discovering the sources of Polish strategic culture, leads the readers to a deeper understanding of the problem of state security.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11083
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WH)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image