• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2012, Studia Russologica 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2012, Studia Russologica 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Семантика и прагматика русской частицы все равно в аргументативных дискурсах

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Семантика и прагматика... (396.2KB)
Autor:
Байдуж, Людмила
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 130, Studia Russologica 5 (2012), s. [4]-13
Język: ru
Słowa kluczowe:
аргументативный дискурс
частица-скрепа
оптимальная программа действий
семантика и прагматика частицы
основная причина
дополнительная причина
argumentative discourse
a particle-connector
optimal programme of action
semantic and pragmatic functions of a particle
principal and secondary reasons
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Частица все равно употребляется в аргументативных дискурсах, в которых обосновывается выбор оптимальной для исполнителя программы действий, учитывающей сложившееся или однозначно прогнозируемое положение дел. Эта программа может носить конструктивный характер, обусловленный использованием преимуществ ситуации, либо деструктивный, состоящий в отказе от намерений в силу их бесперспективности. Сам аргумент может быть как основным, так и дополнительным.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11637
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Russologica 5

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image