• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Arte et Educatione
  • 2015, Studia de Arte et Educatione 10
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Arte et Educatione
  • 2015, Studia de Arte et Educatione 10
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zakłócenie komunikacji jako inspiracja do refleksji nad poszukiwaniem tożsamości

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Zakłócenie komunikacji... (333.3KB)
Autor:
Baś, Kamil
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 187, Studia de Arte et Educatione 10 (2015), s. [31]-44
Język: pl
Słowa kluczowe:
Other
communication
message
identity
disruption
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This piece of writing focuses on different obstacles that may play a crucial role in the creative activity of those artists, who are or – better – happen be excluded because of their sex, race, origin or disability. By presenting examples of artistic projects and profiles of Frédéric Bruly Bouabré, Imogen Stidworthy (with Edward Woodman) and Kara Walker, it is possible to examine various attitudes that result in achieving a worldwide recognition in the „art world”. What is important, this popularity appears to occur despite their own kind of Difference and thanks to it in the same time. The „differential factor” may connect not only those, who belong to excluded groups, but everyone who is sensitive to social, ethnic and artistic issues as well. The whole matter is considered mainly in reference to the process of communication, as it bears visible resemblance to the work of art’s existence.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12353
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia de Arte et Educatione 10
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image