• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2011, Studia Technica 4
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2011, Studia Technica 4
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wybrane zagadnienia całkowania przebiegów drgań

Thumbnail
View/Open
Wybrane zagadnienia... (724.7Kb)
Author:
Kuźniar, Krystyna
Zając, Maciej
Chudyba, Łukasz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 85, Studia Technica 4 (2011), s. [72]-80
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
integration
vibrations
trend removing
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
The paper deals with an analysis of the influence of integration method and initially preprocessing of vibrations (trend removing) on the accuracy of results obtained. The verification of the approach discussed was performed with the application of measured actual vibrations from mining tremors.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12397
Collections
  • 2011, Studia Technica 4
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image