• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2011, Studia Psychologica 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Psychologica
  • 2011, Studia Psychologica 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The adaptive behaviour of children with an intellectual disability in China

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
The adaptive behaviour... (283.8KB)
Autor:
Yuhan, Xie
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 98, Studia Psychologica 4 (2011), s. [92]-102
Język: en
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This article summarizes existing research on adaptive behaviour in children with intellectual disabilities in China in an effort to assess current research findings. It includes the concept, measurement, characteristics of development and factors influencing adaptive behaviour in these children. Based on the literature, this article concludes with a discussion of several topics that need to be addressed in future studies, such as developing assessment instruments suitable for Chinese individuals, exploring more in depth the influential factors and internal mechanisms of adaptive behaviour, as well as strengthening the research on intervention and integrating different study methods.
 
Artykuł przedstawia istniejące badania dotyczące zachowania adaptacyjnego dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w Chinach. Analizuje pojęcie, metody oceny, rozwój i czynniki wpływające na zachowania adaptacyjne. Na podstawie literatury wskazuje kierunki dalszych badań, m.in konieczność opracowania narzędzi badawczych adekwatnych do warunków chińskich oraz pozwalających na uchwycenie czynników i wewnętrznych mechanizmów. Podkreśla także znaczenie interwencji i integracji różnych podejść.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12524
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Psychologica 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image