• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ polskich towarzystw naukowych na zmiany zachodzące w edukacji przyrodniczej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Wpływ polskich towarzystw... (282.1KB)
Autor:
Janiuk, Ryszard M.
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 86, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1 (2011), s. [71]-81
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Science subjects teaching in Poland has been constantly changing during the last years. According to the opinion of many circles, these changes have often negatively impacted science education. As a consequence, some attempts to improve science education, initiated also by the Science Societies, have been undertaken. Taking into account the significance those Societies can play in promoting science education, an on-line questionnaire was designed to investigate the opinions of their members concerning the problems of science education in Poland. The results indicate that a majority of 266 people taking part in the questionnaire express a negative opinion about the current state of science education in Polish schools as well as about changes planned to be made in the nearest future. At the same time almost 82% of the questioned people are of the opinion that the Societies should cooperate in order to improve the level of science education.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12538
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image