• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nauczanie wybranych zagadnień z anatomii i fizjologii człowieka w różnych typach szkół ponadgimnazjalnych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Nauczanie wybranych zagadnień... (438.9KB)
Autor:
Obrębska, Maria
Kowalski, Ryszard
Sinior, Magdalena
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 86, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1 (2011), s. [154]-160
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
This paper describes the results of a test and a survey of 305 students of two kinds of secondary schools. It shows secondary school and technical secondary school students’ achievements (selected knowledge and skills) connected with human anatomy and physiology. Further, it documents students’ opinions about how these issues are taught. The results show a low level of students’ knowledge and skills related to human anatomy and physiology. The secondary school students scored higher than the technical secondary school students. Students of both school types find the knowledge of human biology interesting and useful in their life.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12545
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image