• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
  • 2010, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 8
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
  • 2010, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 8
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jerzy Jarowiecki, Dzieje prasy polskiej we Lwowie do 1945 roku, Księgarnia Akademicka, Kraków-Wrocław 2008, 502 s. (recenzja)

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
recenzja (307.9KB)
Autor:
Szocki, Józef
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 89, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 8 (2010), s. [254]-259
Język: pl
Data: 2010
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/12622
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2010, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 8

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image