Show simple item record

dc.contributor.editorCyboran, Beatapl
dc.contributor.editorWasilewska, Dianapl
dc.date.accessioned2024-01-24T12:25:13Z
dc.date.available2024-01-24T12:25:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2081-3325
dc.identifier.issn2300-5912 (e-ISSN)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12730
dc.description.abstractPrezentowany numer rocznika „Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Arte et Educatione” został poświęcony zagadnieniu perspektyw metodologicznych i podejść badawczych wykorzystywanych w naukowym namyśle nad różnymi zagadnieniami z obszaru kultury i sztuki. Znajdziemy w nim teksty o charakterze ściśle metodologicznym, jak również takie, które prezentują wyniki badań, a na ich tle wskazują zastosowanie określonych podejść analitycznych w praktyce naukowej. Opracowania te mogą zostać potraktowane jako zbiór swoistych „przykładów” zastosowań określonych perspektyw badawczych w naukach humanistycznych i społecznych. Za celowością takiego wyboru tematu przemawia fakt, że doskonale wpisuje się on w misję dydaktyczną naszego rocznika, a nie był, jak dotąd, podejmowany na jego łamach. Zbór artykułów naukowych ukazujący szeroki wachlarz możliwości metodologicznych będzie mógł stanowić materiał edukacyjny dla studentów i doktorantów oraz wspomóc ich w realizacji własnych projektów naukowo-badawczych.pl
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Krakówpl
dc.titleAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 363. Studia de Arte et Educatione 16pl
dc.typeCzasopismopl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record