Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorCyboran, Beatapl
dc.contributor.editorWasilewska, Dianapl
dc.date.accessioned2024-01-24T12:25:13Z
dc.date.available2024-01-24T12:25:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2081-3325
dc.identifier.issn2300-5912 (e-ISSN)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12730
dc.description.abstractPrezentowany numer rocznika „Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Arte et Educatione” został poświęcony zagadnieniu perspektyw metodologicznych i podejść badawczych wykorzystywanych w naukowym namyśle nad różnymi zagadnieniami z obszaru kultury i sztuki. Znajdziemy w nim teksty o charakterze ściśle metodologicznym, jak również takie, które prezentują wyniki badań, a na ich tle wskazują zastosowanie określonych podejść analitycznych w praktyce naukowej. Opracowania te mogą zostać potraktowane jako zbiór swoistych „przykładów” zastosowań określonych perspektyw badawczych w naukach humanistycznych i społecznych. Za celowością takiego wyboru tematu przemawia fakt, że doskonale wpisuje się on w misję dydaktyczną naszego rocznika, a nie był, jak dotąd, podejmowany na jego łamach. Zbór artykułów naukowych ukazujący szeroki wachlarz możliwości metodologicznych będzie mógł stanowić materiał edukacyjny dla studentów i doktorantów oraz wspomóc ich w realizacji własnych projektów naukowo-badawczych.pl
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Krakówpl
dc.titleAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 363. Studia de Arte et Educatione 16pl
dc.typeCzasopismopl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord