Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKluzowicz, Juliapl
dc.date.accessioned2024-01-24T13:19:48Z
dc.date.available2024-01-24T13:19:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 363, Studia de Arte et Educatione 16 (2021), s. [85]-96pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12737
dc.description.abstractWspółcześnie coraz częściej w badaniach jakościowych nawołuje się do wychodzenia poza sztywne kanony metodologiczne i poszukiwań badawczych rozwiązań poza utartymi dotąd ścieżkami (np. etnografia performatywna, etnografia CAP, pisanie jako metoda badawcza). Ostatnie dziesięciolecia ukonstytuowały także art based research, czyli jakościowe badania oparte na sztuce, wykorzystujące procesy artystyczne w celu zrozumienia i wyrażenia subiektywności ludzkiego doświadczenia. Przenikanie się nauki i sztuki może prowadzić do interesujących badawczo wniosków, stąd też pojawia się prezentowana w niniejszym artykule koncepcja połączenia sztuki zaangażowanej i action research we wspólnych działaniach.pl
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.subjectart based researchpl
dc.subjectaction researchpl
dc.subjectsztuka zaangażowanapl
dc.titleSztuka zaangażowana i action research – wspólna droga ku zmianiepl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord