• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2016, Studia Technica 9
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2016, Studia Technica 9
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особенности совладающего поведения в юности

Thumbnail
View/Open
Особенности совладающего... (506.1Kb)
Author:
Корниенко, Иннокентий
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 204, Studia Technica 9 (2016), s. [97]-106
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: ru
Subject:
coping behavior
coping behavior questionnaires
youth
Date: 2016
Metadata
Show full item record
Abstract
A range of methodological approaches to coping scales is reviewed in the article. Using different coping behavior questionnaires main features of coping behavior of youth are defined on the sample of junior university students. The results of personal and situational orientated questionnaires are compared in the article.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12927
Collections
  • 2016, Studia Technica 9

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image