• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Argumentacja logopedyczna w dyskursie zaburzonym (artykulacja głoski „r”)

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Argumentacja logopedyczna... (334.4KB)
Autor:
Okarma, Elżbieta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 92, Studia Logopaedica 3 (2011), s. [298]-306
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
During the whole speech therapy of a particular disorder it is important to make the right diagnosis and then to do individualized exercises that are suitable for a patient’s age and abilities. The proper selection of vocabulary is especially relevant. On each stage of his/her work with a patient the speech therapist must present either to the patient himself/herself or—e.g. in a child’s case—to the patient’s parents/foster-parents sensible arguments confirming the correctness and purposefulness of the therapist’s work referring to diagnosis, practice (selection of exercises), and discursive structures (“order of things”) on the level of disordered discourse.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13063
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Logopaedica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image