• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Czego dowiadujemy się o argumentacji na podstawie dyskursu dziecka autystycznego?

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Czego dowiadujemy się... (296.6KB)
Autor:
Marszałek, Marta
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 92, Studia Logopaedica 3 (2011), s. [344]-352
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The paper focuses on autistic children’s argumentative ability. Problems of language acqui- rement make it impossible for these children to produce sentences or even use single words accordingly to a communicational situation. Only a proper speech therapy enables to extend the lexical sphere and to join words into logical relationships. Some non-verbal factors that are difficult both to understand and to produce for autistic children were also shown. Examples of short utterances (together with described situations of use) let think that argumentation is possible with autistic children.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13067
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Logopaedica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image