Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWójcik, Paulinapl
dc.date.accessioned2024-04-22T09:05:30Z
dc.date.available2024-04-22T09:05:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 96, Studia Logopaedica 4 (2011), s. [537]-547pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13134
dc.description.abstractThe study tries to analyze several texts’ conceptualizations of some personal forms of the verb like, regarding emotions and feelings. It allows to take a look on methodological issues related with ability to name and express “inexpressible” things. Material for the analysis was provided by the Children Know Better programme, broadcasted on the Third Programme of the Polish Radio and moderated by Katarzyna Stoparczyk. The analysis proved that it is necessary to prepare a description of expressions of feelings and emotions, including a detailed indication of their function in different expression types.en
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.titleNiektóre konceptualizacje uczuć w wypowiedziach dzieci w wieku przedszkolnym (na przykładzie czasownika lubić)pl
dc.title.alternativeSome Conceptualizations of Feelings in the Statements of Children in Preschool Age (for example, a verb like)en
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord