Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCieszyńska-Rożek, Jagodapl
dc.date.accessioned2025-02-04T12:14:01Z
dc.date.available2025-02-04T12:14:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 400, Studia Logopaedica 8 (2024), s. [3]-14pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13491
dc.description.abstractArtykuł przedstawia wyniki badań neurobiologicznych, ukazujących wpływ wczesnej nauki czytania na rozwój struktur kory mózgowej. Zostały zamieszczone w nim wyniki badań eksperymentalnych, dotyczących efektywności stosowania Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® w edukacji przedszkolnej oraz w longitudinalnych eksperymentach indywidualnych.pl
dc.description.abstractThis article presents the results of neuroscientific research indicating the impact of early reading instruction on the development of cerebral cortical structures. The article includes the results of experimental research on the effectiveness of the use of Simultaneous-Sequential Reading Learning® in preschool education and in longitudinal individual experiments.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectwczesna nauka czytaniapl
dc.subjectSymultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®pl
dc.subjectwpływ umiejętności czytania na rozwój kory mózgowejpl
dc.subjectteaching to red in the early yersen
dc.subjectSimultaneous-Sequential Learning to Read®en
dc.subjectimpact of reading skills on brain developmenten
dc.titleCzy nauka czytania w wieku przedszkolnym odbiera dziecku dzieciństwo?pl
dc.title.alternativeDoes learning to read at pre-school age steal childhood?en
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord