dc.contributor.author | Furmanek, Waldemar | |
dc.date.accessioned | 2017-04-07T09:13:26Z | |
dc.date.available | 2017-04-07T09:13:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Labor et Educatio. 2015, nr 3, s. [11]-30 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1441 | |
dc.description.abstract | Współczesność cechują: dynamiczny rozwój nauk, przepływ wyników badań i metodologii dyscyplin naukowych. Owocuje to
przemianami w języku poszczególnych dyscyplin. Konieczne są badania tych przemian. Potrzeba wyjaśniania ich sensu.
W edukacji problem narasta z uwagi na nowe wyniki badań nad człowiekiem i jego działalnością. Praca człowieka generuje nowe systemy pojęć. | pl_PL |
dc.description.abstract | Contemporaneity is characterized by: dynamic development of the sciences, the flow of research results and methodologies of scientific disciplines. This results in
changes in individual disciplines. Research is needed these changes. The need to explain their meaning. In education, the problem is growing due to new findings on man and his activities. Human work generates new systems concepts. | en_EN |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.subject | konwencja terminologiczna | pl_PL |
dc.subject | lingwistyka | pl_PL |
dc.subject | lingwistyka pedagogiki | pl_PL |
dc.subject | język edukacji | pl_PL |
dc.subject | lingwistyka pedagogiki pracy | pl_PL |
dc.subject | pedagogy | en_EN |
dc.subject | convention terminology | en_EN |
dc.subject | linguistics | en_EN |
dc.subject | linguistics pedagogy | en_EN |
dc.subject | language education | en_EN |
dc.subject | labor pedagogy linguistics | en_EN |
dc.title | Problematyka języka pedagogiki (pracy) | pl_PL |
dc.title.alternative | The issue of (labor) pedagogy language | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |