Klaudia Węc, Psychoanaliza w dyskursie edukacyjnym : radykalność humanistyczna teorii i praktyki pedagogicznej : konteksty nie tylko lacanowskie
dc.contributor.author | Stępniewska-Gębik, Hanna | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2017-05-11T08:14:52Z | |
dc.date.available | 2017-05-11T08:14:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Debata Edukacyjna. 2009, nr 2, s. 101-104 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1631 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Klaudia Węc, Psychoanaliza w dyskursie edukacyjnym : radykalność humanistyczna teorii i praktyki pedagogicznej : konteksty nie tylko lacanowskie | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Artykuły naukowe (WP)
-
Debata Edukacyjna ; Nr 2/2009
Edukacja we współczesnej debacie