dc.contributor.author | Czekaj, Anna | pl_PL |
dc.contributor.author | Łukasik, Joanna M. | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T12:09:17Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T12:09:17Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Debata Edukacyjna. 2012, nr 5, s. 47-[54] | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1674 | |
dc.description.abstract | W artykule omawiamy społeczno-ekonomiczne oraz psychologiczno-pedagogiczne (indywidualne)
konsekwencje niepowodzeń szkolnych uczniów. Przestawiamy dane statystyczne obrazujące
skalę omawianego zjawiska w Polsce i Europie i wskazujemy kierunki zmiany. | pl_PL |
dc.description.abstract | In this paper we discuss socio-economical and psycho-pedagogical (individual) consequences of
pupils’ failure at school. We present the statistical data which show the scale of the discussed
phenomenon in Poland and Europe, as well as we show the directions of change. | en_EN |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | niepowodzenia szkolne | pl_PL |
dc.subject | skutki | pl_PL |
dc.subject | uczeń | pl_PL |
dc.subject | school failure | en_EN |
dc.subject | learning disability | en_EN |
dc.subject | school experiences | en_EN |
dc.subject | pupils | en_EN |
dc.title | Konsekwencje niepowodzeń edukacyjnych | pl_PL |
dc.title.alternative | Consequences of failure at school | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |