Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzekaj, Annapl_PL
dc.contributor.authorŁukasik, Joanna M.pl_PL
dc.date.accessioned2017-05-15T12:09:17Z
dc.date.available2017-05-15T12:09:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationDebata Edukacyjna. 2012, nr 5, s. 47-[54]pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1674
dc.description.abstractW artykule omawiamy społeczno-ekonomiczne oraz psychologiczno-pedagogiczne (indywidualne) konsekwencje niepowodzeń szkolnych uczniów. Przestawiamy dane statystyczne obrazujące skalę omawianego zjawiska w Polsce i Europie i wskazujemy kierunki zmiany.pl_PL
dc.description.abstractIn this paper we discuss socio-economical and psycho-pedagogical (individual) consequences of pupils’ failure at school. We present the statistical data which show the scale of the discussed phenomenon in Poland and Europe, as well as we show the directions of change.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectniepowodzenia szkolnepl_PL
dc.subjectskutkipl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectschool failureen_EN
dc.subjectlearning disabilityen_EN
dc.subjectschool experiencesen_EN
dc.subjectpupilsen_EN
dc.titleKonsekwencje niepowodzeń edukacyjnychpl_PL
dc.title.alternativeConsequences of failure at schoolen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord